Nowa strategia komunikacji marki Ergo Hestia opiera się o rzadko spotykane, artystyczne formaty, które intrygują i angażują odbiorców, podobnie jak dzieła sztuki. Ubezpieczenia to emocje. Dlatego tworząc animację skupiliśmy się właśnie na nich.
Chcieliśmy, aby nasza animacja dawała duże pole do własnej interpretacji widzianego obrazu. Całość jest mocno abstrakcyjna. Przeważają proste i geometryczne kształty. Przewodniczką po całej historii jest oczywiście sztuka, którą przedstawiliśmy w formie malarskiej kreski nawiązując tym do materiałów klienta. Tworząc animację postawiliśmy sobie za cel, by całość jak najbardziej nawiązywała do marki Ergo Hestia i pomagała w jej budowaniu. Jesteśmy dumni, że animacja zdobyła Grand Prix oraz nagrodę sponsora w konkursie Timecode Akcja Animacja 2022. Dziękujemy!
Agencja: Advalue
Producent: TimeCode
Design: Przemysław Białasz. Karol Dynysiuk
Animacja: Przemysław Białasz, Karol Dynysiuk
Sound design: Ucho Studio